28 Eylül 2013 Cumartesi

WebTrends pazarlama Laboratuvar 2 fikir

Son zamanlarda kendi pazarlama laboratuar ürün sürüm 2 biraz daha fazla fikir almak için WebTrends yönetmen, ürün pazarlama Matt Langie ile bağlı. Son sürümü, WebTrends iki yeni eklemeler, WebTrends puanı ve WebTrends ziyaretçi istihbarat tanıttı. WebTrends puanı farklı ziyaretçi etkileşimlerini sitenizdeki bir puan atamak sağlar ve WebTrends ziyaretçi istihbarat (ziyaretçi davranışı yanı sıra) nişan puanı alır ve ziyaretçiler için özelleştirilmiş Web deneyimleri sunun sağlar. İşte nasıl gittiğini...


Son 18 aydır, WebTrends pazarlama Laboratuvar 2 iki yeni çözümler, WebTrends puanı ve WebTrends ziyaretçi istihbarat ve diğer yenilikleri bir dizi de dahil olmak üzere, binanın üzerine odaklı ettik. Ancak, bu ürünlerin doğuşu geri daha kadar izlenebilir. 2005te verilen web ziyaretçi davranışı puanlama bir patent için uygulanan olarak 1999da biz biraz piyasada idi. WebTrends pazarlama Laboratuvar 2 (ML2) en son nesil artık pazarlamacılar web sitelerini değerlendirmek için esnek bir yöntem sunmaktadır. ve pazarlama kampanyaları üzerinde ziyaretçi nişan dayalı, ayrıca amaçlar hedefleme için ziyaretçinin ilgi puanları yararlanarak için kullanıyorlar.


Benzer şekilde, WebTrends ziyaretçi istihbarat ile biz her zaman pazarlamacıları analiz çalışmaları gerektiğini onların çözüm sınırlamalar tarafından engel değil inandım. WebTrends Analyticste pazarlamacılar yeni ölçümlerini oluşturabilir ve zaten bizim çözüm Pre-dahili olmayan boyutları birleştirmek. WebTrends ziyaretçi istihbarat ile büyük ölçüde bu esneklik yanı sıra analitik bizim sofistike genişlettik. Pazarlamacılar ve iş analistler artık bir tam özellikli, çok boyutlu analiz ve raporlama gerçek zamanlı ziyaretçi segmentasyonu ve hedefleme gerçekleştirmek için çözüm üzerinde çapraz-kanal, müşteri odaklı fikir dayalı.


Tüketici Pazarlama merkezinde çiziyor WebTrends pazarlama Laboratuvar 2 olduğunu ? özellikle WebTrends puanı ve WebTrends ziyaretçi zeka ile çözümler hedefleme bizim benzersiz ziyaretçi. Daha fazla pazarlama dolar online işletmelerin, sadece bu online işlemleri, ama büyük marka pazarlamacılar ve B2B kurşun nesil sitelerden tüm türlerinden akıyor. Bu yatırımlar sürücü ve sonuçları optimize dönüş ölçmek amacıyla, sayfa sayısı, ziyaret, gelir ve zaman sitesinde gidin ölçümler pazarlamacılar gerekir. Onlar genellikle birden fazla kanal üzerinden şirket bilgileri requites iş hedeflerine önemli etkenlere bağlı sonuçları bilgileri gerekir.


Ayrıca, küresel devrim pazarlama şahit oluyoruz. Tüketici açıkça kontrol, sadece seçim nedeniyle Web sunuyor vardır, ama aslında nedeniyle kendilerini sosyal medya ve Web 2.0 teknolojileri yayılması ile marka tartışmalar akranları ile lider vardır. Aynı zamanda, onlar her gün 3.000den fazla büyük ölçüde ilgisiz pazarlama mesajları ile alı var. Biz pazarlamacılar olarak biz dinleme ve müşterilerimize ihtiyaçlarını bizzat alakalı ve ilgi çekici, zaman içinde bu ilişkileri beslemek için bir şekilde yanıt sağlamak için bir sorumluluğu vardır.


WebTrends pazarlama Laboratuvar 2 yukarı çözümler WebTrends Analytics, bizim amiral gemisi analitik çözümü içerir; WebTrends dinamik arama ödenen arama kampanyaları otomatik optimizasyon için; Çok boyutlu, çapraz-kanal analiz ve gerçek zamanlı ziyaretçi segmentasyonu WebTrends ziyaretçi istihbarat; ve WebTrends puanı, endüstrinin olduğunu, sadece nişan--true değeri, ilgi alanları ve nişan ziyaretçi açığa ölçmek için çözüm patentli.


Açıkçası, herhangi bir iş önemli, karlı online kanalı için umut ediyor ML2 ihtiyacı var. Bazı derin ziyaretçi ve pazarlama istihbarat gerek göre daha gelişmiş çözümler doğru çekilmek için beklediğimiz bazı endüstri dikey vardır. Bu perakende, seyahat, finansal hizmetler ve paketlenmiş tüketici iyi firmalar adwords uzmanı bulunmaktadır. Olsa da bu tür bir temel gereksinimi için herhangi bir pazarlamacı olmak için uzmanlık tam beklediğimiz en açık biçimde ML2 içinde tanıtımı konum yeni çözümler büyük değerini anlamak pazarlamacılar bir doğrudan pazarlama dalı gelmek eğilimindedir.


WebTrends skor bu pazarlamacılar için özel içerik, ürün veya Hizmetleri, bu örgüt iş için mantıklı bir şekilde ile nişanlandıklarını ölçme ve pazarlama hedefleri ziyaretçilerin eylemleri için değerleri atamak sağlayan güçtür. Bir seyahat web sitesi otomotiv markası website-ebilmek istemek-e puanı site etkinliğini minibüs emniyet veya spor otomobil performansını sayfaları, Carribean yerler üzerinde sayfa görünümleri puanlama içinde en çok ilgi olabilir veya medya sitesi ölçmek nişan ziyaretçi online video veya diğer Web 2.0 içeriğini görüntülemek isteyebilirsiniz.


Ayrıca, bu medya sitesi bu eylemleri hakkında değer bu ziyaretçilerin daha güçlü bir sinyal göndermek gibi bülten veya RSS beslemelerini sayfaları veya görüntülenen içerik gruplarının sayısını karşı bir ziyaret sırasında kayıtlar üzerinde daha yüksek bir puan çarpan yerleştirmek isteyebilirsiniz. Ya bu sitenin topluluk odaklı özellikleri ile inşa ediyor ve eşler arası diyalog katkıda bu ziyaretçilerin en yüksek değeri yerleştirmek istiyor.


Pazarlama ve iş analistleri şimdi online ve offline boyutları için sürücü derin kapsamlı analiz ziyaretçi anında segmentlere yanı sıra, sınırsız sayıda birleştirmek için yeteneği var ve yakıt ziyaretçi listeleri oluşturma hedef pazarlama çabaları. WebTrends ziyaretçi zeka başka bir çekirdek değer benzersiz bir düzeyde daha önce cevap soruların yanıtlarını türeterek ve bizim açık, kurumsal sınıf ilişkisel veritabanı Microsoft SQL Server Enterprise Edition tüm özelliklerini yararlanarak kuruluş çapında derin pazarlama istihbarat paylaşmak için esneklik ve birlikte çalışma araçları sağlamaktadır.


ML2 için fiyatlandırma modeli yakın müşterilerimiz tarafından elde edilen ticari değer eşleşen bir kullanım modelini temel alır. Biz genel olarak şu anda özel fiyatlandırma ifşa değil.


Şimdi ne, piyasa tarafından gerekli çekirdek işlevselliği için konuşur patentli puanlama işlevselliği de dahil olmak üzere web analitik olarak düşündüğü ötesine gitmek önde gelen yetenekleri var. Hem de bizim yeni çözümler tarafından sunulan esneklik yeteneği kendi açısından sonuçları ölçmek için iş hedeflerine dayalı pazarlama performansını değerlendirmek yeni başlıyor bu pazarlamacılar sağlar. İş analistleri ve etkili bir topluluk web analytics uzmanları gerçekten bu çözümler gücünü takdir ve, dolayısıyla, onların örgütleri ve istemciler için daha fazla değer elde. Buna ek olarak bir çözüm paketi, WebTrends pazarlama Laboratuvar 2 için tüm pazarlama istihbarat bugünün en zorlu kuruluşların gereksinimlerini temel kapsamlı yetenekleri sunuyor; kapsamlı performans ölçümleri için tüm rolleri gibi optimizasyonu kaynak yoğun görevleri otomatikleştiren çözümlerde online pazarlama yer ziyaretçi nişan, sadakat ve karlılık büyümeye daha derin pazarlama istihbarat elde etmelerini sağlayan çözümleri için arama pazarlama para. Ek bir avantaj bizim uygulama ve devam eden etiketi bakım ve özelleştirme basitleştirmek için bir tek veri toplama etiketi kullanılır.


Manoj dijital pazarlama sektöründe 10 yılı aşkın deneyim bazı Kanadanın en büyük şirketleri ile olmuştur: WestJet ve Shaw iletişim. Manoj Enquiro arama çözümleri, web analitik, SEO eğitimi ve kenar kesim arama pazarlama çözümleri geliştirme istemcileri için nereye Europeun arama pazarlama sektöründe ilk olarak başladı. Manoj da mobil ve yerel fırsatlar uzayda bir girişimci olduğunu.


Manoj Web Analytics Kongresi (Amsterdam), Emetrics, Web Analytics Xchange, WebTrends Engage, Internet Pazarlama Konferansı, sosyal medya yenilik Zirvesi ve arama motoru stratejileri gibi etkinliklerde katılan profesyonel bir hoparlördür. Gibi birçok önde gelen online yayınları için de katkıda bulunmuştur: arama motoru Land, pazarlama Pilgrim, WebProNews, arama motoru Kılavuzu ve Web Analytics Derneği.


O kurdu ve başarıyla Web Analytics dünya satılan (bir top 100 dijital pazarlama Blog-http://adage.com/power150) ve oy oldu # 39 en etkili dijital pazarlamacı Kuzey Amerika-2009 (bkz: www.Invesp.net)


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Manoj dijital pazarlama sektöründe 10 yılı aşkın deneyim bazı Kanadanın en büyük şirketleri ile olmuştur: WestJet ve Shaw iletişim. Manoj Enquiro arama çözümleri, web analitik, SEO eğitimi ve kenar kesim arama pazarlama çözümleri geliştirme istemcileri için nereye Europeun arama pazarlama sektöründe ilk olarak başladı. Manoj da mobil ve yerel fırsatlar uzayda bir girişimci olduğunu.


Manoj Web Analytics Kongresi (Amsterdam), Emetrics, Web Analytics Xchange, WebTrends Engage, Internet Pazarlama Konferansı, sosyal medya yenilik Zirvesi ve arama motoru stratejileri gibi etkinliklerde katılan profesyonel bir hoparlördür. Gibi birçok önde gelen online yayınları için de katkıda bulunmuştur: arama motoru Land, pazarlama Pilgrim, WebProNews, arama motoru Kılavuzu ve Web Analytics Derneği.


O kurdu ve başarıyla Web Analytics dünya satılan (bir top 100 dijital pazarlama Blog-http://adage.com/power150) ve oy oldu # 39 en etkili dijital pazarlamacı Kuzey Amerika- adwords reklam ajansı
adwords uzmanı
facebook reklam vermek
facebook sponsorlu reklam
google adwords
google reklam ajansı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder